Service Level Agreement

Trydot heeft de kwaliteit van haar producten en diensten zeer hoog in het vaandel.

Wij bieden een zeer goede dienstverlening als het gaat om de beschikbaarheid van services, reactietijden bij onverhoopte storingen en

reactietijden op beheeraanvragen. Standaard bieden wij daarom al kosteloos support via telefoon en e-mail, evenals gratis wekelijkse back-ups.

Voor bedrijven die liever scherpere afspraken zwart op wit hebben staan bestaat de mogelijkheid dit in een Service Level Agreement

(SLA) vast te leggen. Trydot kan SLA’s aanbieden met betrekking tot haar projecten, producten en hostingdiensten.

Omdat elke klant eigen voorkeuren heeft, wordt een SLA altijd op maat gemaakt. U bepaalt daardoor altijd zelf hoe hoog de kosten zullen zijn. Wilt u meer weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Standaard Service Level Agreement:

voor werkzaamheden wordt per uur € 69,00 excl. BTW berekend;

Bovenstaande tarief gelden niet voor het inschakelen van de helpdesk voor
oplossingen en onverhoopte storingen.

TryDot ontwikkelt maandelijks nieuwe updates voor het Trydot
content management systeem. De kosten voor het updaten van het Trydot CMS bedragen € 69,00 excl. BTW per jaar
Implementatie verzoeken van nieuwe modules en plug-ins in websites wordt achteraf
gefactureerd.
Bij het opleveren van de website is in principe geen instructie nodig, de handleiding.
voorziet in alle vragen; Echter het gebruik van de helpdesk voor vragen over het beheren van uw website, is kosteloos.

Trydot is niet verantwoordelijk voor de vulling van de
afgeleverde websites met gegevens (tekst, foto’s, video’s, producten etc.),
tenzij dit expliciet is overeengekomen.

In geval van een storing belt  u 24/7 met 31 (0) 6 2183 4729